Sunday, January 21, 2007

החיים בלופ - The Loop

החל מה-07/02/07, ימי שלישי ורביעי, בשעה 21:05

סדרה קומית מרשת FOX, אשר חודשה כבר לעונה שניה. במרכזה בחור צעיר הנקרע בין מחויבותו לעבודה לבין חבריו המטורפים והצרות שהם גורמים לו.
סאם (ברט האריסון מ"ככה זה בחיים") הוא המנהל הצעיר ביותר במטה של אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר בשיקאגו.
הוא מנסה לאזן בין מחויבותיו לחברה ולעולם התאגידי ובין חיי החברה שלו וחבריו הבטלנים שלא רואים בעבודה כגורם כל כך חשוב בחיים.
סאם נאלץ לעמוד באינספור מטלות שמטיל עליו הבוס המטורף שלו ראס (פיליפ בייקר הול) ולדחות את חיזוריה המיניים האגרסיביים של מריל (מימי רוג'רס המתגלה כהברקה הקומית של העונה), אחת המנהלות הבכירות בחברה.
בנוסף עליו לתהמודד עם דארסי (ג'וי אומנסקי), מזכירתו הנתונה למצבי רוח קיצוניים.
מחוץ לשעות העבודה הוא חייב לדאוג שאחיו (והשותף שלו לדירה) הסטלן סאלי (אריק כריסטיאן אולסון) לא יהרוס לו את הבית - ואת הקריירה.
יחד איתם גרה גם פייפר (אמנדה לונקר), חברתו הטובה מימי הקולג', שבזמן שהיא חושבת עליו רק כחבר הוא מאוהב בה בסתר.
ואת הקבוצה משלימה השותפה הרביעית ליזי (שרה מייסון), הברמנית הסקסית מהפאב המקומי שלהם.

פרק הבכורה של הסדרה שודר במשבצת הנחשקת שאחרי America Idol וזכה לצפיה מרשימה של 13.7 מיליון צופים.
"עם המון סדרות לוקח המון זמן לגלות לאיזה כיוון הולכת הסדרה ופעמים רבות זה מאוחר מדי " אומר פיטר לגורי נשיא רשת FOX, "במקרה של 'החיים בלופ' מצאנו את ההומור כבר מההתחלה. היא עומדת בפני עלייה קריאטיבית לקראת העונה החדשה ואנחנו פשוט חושבים שמדובר בסדרה מצחיקה".


"החיים בלופ" היא סיטקום דור שלישי (סינגל קמרה, ללא צחוקים מוקלטים) ואחד הסיטקומים שפוקס הכי מאמינה בהם בכל הקשור לקהל צעיר. יש לה אפיל לבני ה-20 פלוס שרק מתחילים למצוא את דרכם בעולם, וזה גם הקהל שהיא מכוונת אליה. יש בה המון הומור משרדי ובעונה הבאה ירחיבו יוצריה את הפוקוס על האספקט הזה של הסדרה.
עוד תענוג הוא הגילוי מחדש של מימי רוג'רס, שדי נעלמה אחרי גירושיה מטום קרוז (וצצה מחדש ב"תיקים באפלה") וכאן היא חושפת תזמון קומי משובח בתפקיד חולת סקס משעשעת..

אתר החיים בלופ - http://www.fox.com/theloop

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.