Wednesday, January 17, 2007

באתר רשת video machine


"רשת" מחדשת על המסך ומחוצה לו :
אל עונת החורף מצטרפות 4 תוכניות פריים טיים חדשות
ב 1 בפברואר תשיק החברה את אתר האינטרנט החדשני של החברה שבמרכזו
ה – "video machine" מנוע הוידיאו המשוכלל ביותר.
" video machine -הטלוויזיה של המחר" – ב- 1 בפברואר תשיק רשת את אתר הבית החדש שלה שבמרכזו מערכת וידיאו חדשנית וייחודית. המערכת מבוססת על קונספציית וידאו פורצת דרך בכל הקשור לשימושי הגולשים בתכניה של רשת ובתכני וידיאו באינטרנט בכלל . מערכת הווידיאו מבוססת על בינה מלאכותית מתקדמת שתהווה בסיס לפלטפורמה פרסומית חכמה. האתר יהווה המשך ישיר לשידורי רשת בימים ראשון שני ושלישי ויעמיק את העיסוק בתכנים המשודרים לצד תוכניות חברת החדשות ונושאים מגוונים אחרים.
בלב האתר יושק ארכיון של תכנים נבחרים של "רשת" לאורך השנים. בעזרת ממשק פלאשי חדשני ומרהיב לצפייה בווידיאו ויצירת פלייליסט בשיטת Drag &Drop - המשתמש יוכל לבנות לעצמו רצף צפייה על פי תחומי העניין והעדפותיו האישיות.

ברשת מציינים כי מדובר במודל הראשון הפעיל של טלוויזיית העתיד בפלטפורמת האינטרנט. אתר רשת החדש אופיין ופותח על ידי אנשי רשת בשיתוף אנשי מקצוע מהמובילים והיצירתיים בענף. האתר פותח בטכנולוגיית .net2 וממשק המשתמש נכתב ב-XHTML על פי סטנדרטים הנקבעים על ידי ארגון ה-W3C. על מנת למקסם את חווית הגלישה, הוחלט ברשת לתכנן את האתר כך שיהיה מותאם לרזולוציית מסך מהגבוהות הקימות.

במשך 2007 תמשיך רשת להשקיע משאבים רבים באתר לקראת שלב ב' בו יינתן דגש מיוחד על שיתוף תוכן גולשים באינטרנט ובטלוויזיה, יצירת קהילות סביב התוכניות המובילות ועוד מספר פיתוחים טכנולוגיים אחרים.

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.