Monday, January 22, 2007

טקס האוסקר® ה-79 בשידור חי

yes תשדר את טקס האוסקר® ה-79 בשידור חי
בערוץ yes1

שידור טקס הענקת פרסי האקדמיה ה-79 יהיה שיאה של חגיגת אוסקר® בת עשרים וארבעה ימים שתחל ב- 2 בפברואר 2007, ובמהלכה ישודרו מעל 230 סרטים שזכו באוסקר® או היו מועמדים לפרס. הסרטים ישודרו בארבעת ערוצי הסרטים של yes - yes 1234. הטקס עצמו ישודר ב- 26 בפברואר, בלילה שבין יום ראשון לשני, בשעה 3:30 לפנות בוקר. השידור החי יכלול גם את סיקור "השטיח האדום", החל מהשעה 1:00 לפנות בוקר.

המועמדים לפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו ב- 23 בינואר, בלוס אנג'לס.

מנחת הטקס השנה היא אלן דג'נרס. זו הפעם הראשונה של דג'נרס כמנחה של טקס האוסקר®, והתפקיד כאילו נתפר למידותיה של הקומיקאית השנונה.

לורה זיסקין חוזרת להפיק בפעם השניה את המשדר. משדר הטקס הראשון שהפיקה היה ב- 2002 והוא זכה ל- 8 מועמדויות לפרסי אמי באותה שנה.

הבמאי לואיס ג'יי. הורוביץ יביים את משדר הטקס זו הפעם ה- 11, לאחר שזכה בארבעה פרסי אמי על פועלו בטקסי אוסקר® קודמים, כולל זה של השנה שעברה.

שרי לנסינג, ראש אולפני פרמונט לשעבר, תקבל במהלך הטקס את פרס ההומניטריות על שם ג'ין הרשלוט, והמלחין האגדי אניו מוריקונה, שכתב פסקולים ליותר מ- 300 סרטים לאורך קריירה בת כחצי מאה, יקבל את אוסקר® הכבוד השנה.

הפוסטר הרשמי של טקס פרסי האקדמיה ה-79 מציג את פסלון האוסקר® המוזהב על רקע קולאז' של משפטים בלתי נשכחים מתוך ההיסטוריה של הקולנוע, מהזעקה "סטלה!" של ברנדו ב"חשמלית ושמה תשוקה" ועד "אני מלך העולם" המפורסם.

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.