Sunday, March 04, 2007

עקרות בית נואשות 3

עקרות בית נואשות 3
Desperate Housewives
yes stars 1
החל מה- 4/3, ימי ראשון, שעה 21:45, 22 פרקים.


עקרות הבית חוזרות – כובשות מתמיד ונואשות עוד יותר!

חצי שנה אחרי שעזבנו את עקרות הבית של וויסטריה ליין, הן עדיין נוקטות בכל תחבולה אפשרית כדי שלא לכבס את הכביסה המלוכלכת שלהן לעין כל.
מייק שרוי בקומה וסוזן שלא מוותרת על מערכת היחסים עמו, נמצאת מדי יום לצד מיטתו בבית החולים. אך כשליד מכונת הקפה הקומתית היא פוגשת גבר נאה, דוגריי סקוט (איאן היינסוורת') שאישתו שרויה בקומה גם כן, המצפון וההגיון שלה אומרים לה שעליה לקבל את ברכתו של מייק למערכת היחסים החדשה....
אורסון הודג' (קייל מקלכלן מ"טווין פיקס"), האחראי כזכור למצבו של מייק, מהדק את קשריו עם ברי ובעזרתו היא "מגיעה" (Coming) למחוזות חדשים ובלתי נודעים עבורה. אולם על אושרה החדש מעיבה עננת עברו החשוד של אורסון. לינט וטום נאלצים לקבל את נוכחותה של נורה, אם בתו של טום, פרחה צעקנית ומעצבנת שמוציאה את כולם מהכלים ובמיוחד את לינט - שמנסה להשאיר את נורה מחוץ לתמונה המשפחתית אך העימות ביניהן בלתי נמנע.
קרלוס וגבריאל הפרודים מצפים ללידת התינוק שנמצא ברחמה של שאו-מיי ובינתיים היוצרות התהפכו וגבריאל היפה והמפונקת משרתת את הנערה שנמצאת בשמירת הריון.

"עקרות בית נואשות" היא אחת משלוש הסדרות בעלות הרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב, עם ממוצע של 20 מיליון צופים בשבוע.

פרסים:
גלובוס הזהב לסדרת הקומית הטובה ביותר (2006+2005) ולשחקנית הטובה ביותר (2006)
6 פרסי אמי (2005) ביניהם לשחקנית הטובה ביותר (פליסטי האפמן)

שחקנים: טרי האטצ'ר, מרשה קרוס, פליסיטי האפמן, אווה לונגוריה, ניקולט שרידן, ג'יימס דנטון,דאג סוואנט, קייל מקלכלן, דוגרי סקוט, ריקרדו אנטוניו שאבירה, אנדריאה בואן, שון פיפרום, ג'וי לורן, קת'רין ג'וסטן, וברנדה סטרונג.
האתר הרשמי: http://abc.go.com/primetime/desperate/

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.