Wednesday, February 28, 2007

מלכת היופי של ישראל 2007


גלית גוטמן תנחה את תחרות טקס מלכת היופי של ישראל 2007
יום ג' 13 במרץ 21:00 , "רשת", ערוץ 2
עוד ייקחו חל בטקס הנוצץ; שרית חדד, איה כורם, דין דין אביב, טיפקס, צביקה פיק וכוכבים נוספים

גלית גוטמן תנחה את תחרות "מלכת היופי של ישראל 2007". התחרות, הנערכת זאת השנה ה- 57 מטעם השבועון "לאישה", תתקיים ב"מרכז הקונגרסים" בחיפה ותועבר בשידור חי ב"רשת".
לאחר מיונים רבים נבחרו 20 המועמדות הסופיות אשר יתחרו על הכתר הנחשק של מלכת היופי ועל ארבעה תארים נוספים: נערת ישראל, מלכת החן, נערת היופי עשרה וחביבת הקהל. הזוכות תייצגנה את ישראל בתחרויות יופי בינלאומיות.
בחלק האמנותי של הטקס יופיעו להקת "טיפקס" בשיר שייצג את ישראל באירוויזיון, שרית חדד בשיר חדש , איה כורם ודין דין אביב בדואט מיוחד ל- "ירח בשמיים" של לאה שבת, וצביקה פיק בהופעה מיוחדת . בין 13 השופטים בתחרות יצטרפו השנה גם מיכל ינאי, אילנית לוי ורודריגו גונזלס - כוכבי "רוקדים עם כוכבים 2007".

במהלך החודשיים האחרונים תעד צוות צילום את התהליך אותו עוברות המועמדות בדרך אל המלוכה, ממדידות הבגדים הטיול בתאילנד ועד המפגש עם השופטים- לראשונה נראה מה עוברות המועמדות
כדי להפוך למלכה .
עוד בתחרות, מובילי דעה בישראל יספרו מהו אידיאל היופי בשבילם מהי אישה יפה בעיניהם, בין המרואיינים: הפרופ' מיכאל הר סגור, עידו תדמור, שולמית אלוני, מיטל דוהאן, שירז טל, גיא אריאלי, חנה לסלואו, מרגול ועוד.


הפקה- אולפני הרצלייה / עורכת ראשית- אתי אנטה שגב / עורכת- שרון הורביץ / מפיק ראשי- גיא וסרמן


No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.