Sunday, January 14, 2007

אולי הפעם

דרמת דייטים קומית

החל מה- 14.01.06, ימים א'-ה' בשעה 21:30
שידור נוסף בשעה: 23:35

דרמת דייטים קומית בת 50 פרקים המספקת הצצה הומוריסטית, מתוקה-מרירה, אל עולם הדייטים העכשווי. דרך עיניהם של ששה סינגלס המחפשים אהבה, נפרשות שלל חוויות שעוברים רווקים עירוניים בדרך אל הזוגיות. הסדרה פורשת את הריגוש והכיף שבחיים לבד, כמו גם את רגעי העצב, היאוש והבדידות.
הסדרה מנסה לעקוף את הפסאדה שאנשים מציגים בדייטים כדי למכור ולשווק את עצמם, ומתארת, בעזרת טריקים סגנוניים שונים, את השקרים הקטנים, חצאי האמיתות והרגשות הכמוסים שהגיבורים מנסים להסתיר.
הסיפור המרכזי סובב סביב נגה ירושלמי (27) (ורד פלדמן), והאקס שלה מייק דסה (29) (אורי פפר) צ'ארמר מקצועי. השניים נפגשים במסיבת סילבסטר שנה אחרי שנפרדו בכאב בעקבות בגידה חד פעמית מצידו. נגה נחושה להוכיח למייק שהתגברה עליו לכן היא מתערבת איתו שעד סילבסטר הבא היא בעצמה מוצאת לו את בת הזוג המושלמת. מייק מסכים, בתנאי שאם היא נכשלת במשימה, עליה לתת לו הזדמנות נוספת.
בנוסף לחיי האהבה הפתלתלים של נגה ומייק, הסדרה מתארת גם את חיי האהבה והדייטינג הם של האנשים הסובבים אותם. ביניהם, ניתן למצוא את עידית (31) (נתי קלוגר) אחותה הבכורה של נגה שיוצאת עם מבחר בחורים ראויים ושווים אך פוסלת את כולם כי היא בעצם מנסה להחזיר אליה את הגבר שעזב אותה ערן (ירון ברובינסקי); אילן (אקי אבני), גרוש בן 40+ שמוצא עצמו חזרה בשוק הפנויים פנויות לאחר 18 שנות נישואים; אייל (28) (יובל סמו) שותפו לדירה של מייק, בחור חרמן וקשקשן שלא מצליח למצוא בחורות לצאת איתן כי הוא גמלוני ולא אטרקטיבי, ודפנה (35) (מיכל ינאי) שדרית רדיו מוערכת, גרושה ויפה שאחרי נישואים כושלים מחפשת רק ריגושים. כולם נמצאים במצב של חיפוש תמידי אחר אהבה וקשר, חלקם כדי למצוא בן זוג נצחי, חלקם למצוא מישהו להעביר איתו את הזמן, אחרים כדי למצוא פרטנר ללילה....

הדמויות


נגה ירושלמי (27) ורד פלדמן
שחקנית רווקה, מבוקשת ויפה. שדרית רדיו מתחילה שהופכת לכוכבת ובעלת תוכנית מצליחה. חופשייה אך לא פרועה, מעט ילדותית ונאיבית. יודעת להיות חדה ומושחזת כשצריך. בת להורים גרושים שניסתה כל חייה לאחד אותם מחדש. מאמינה באמונות תפלות, מתאהבת חזק ומהר, אך דועכת באותה מהירות. בנשמתה היא רומנטיקנית ללא תקנה שרוצה אהבה כמו בסרטים. חברה הכי טובה של מייק, עמו היה לה רומן שלא צלח. עדיין מאוהבת בו בסתר אך יודעת שזה לעולם לא יוכל להצליח ביניהם .

מייק דסה (29) אורי פפר
האקס של נוגה. רב-שגל סקסי ופלרטטן, שאפתן ואינטליגנט שנשים נופלות לרגליו. מסרב להתחייב לאישה אחת, שופע צ'ארם ובטחון . עובד זמנית במשתלה של אילן וחולם לפתוח ספורטס בר מתוחכם, מיזם שלו הוא מקדיש את כל זמנו הפנוי. בעבר היה שמן מאוד וכעת הוא מחפה על נעוריו האבודים. חרד להופעתו החיצונית, משוכנע שהוא מקריח.

דפנה גור (35) מיכל ינאי
גרושה יפה וחטובה, שדרית רדיו מוערכת. מציאותית ומפוכחת, מצהירה שאינה רוצה מחויבות או אהבה. מחפשת רק ריגוש, אלא רק כיף וסקס טוב לאחר שחוותה נישואים מאכזבים וכואבים. ברדיו מטפחת תדמית סופר ממלכתית ורצינית. אך היא בעצם חסרת בטחון וחרדה למעמדה ולתדמיתה. מקפידה על פרטיותה בקנאות עד כדי שהיא לא מצטלמת ולא מתראיינת. משתמשת בזהות בדויה וקבועה בכל הדייטים שלה, מעין אלטר אגו.

עידית ירושלמי (31) נתי קלוגר
אחות של נגה. מעצבת פנים. מסודרת, מתוכננת. קונטרול פריק, חולת פרטים, חייבת שליטה, הגיון ולסדר. בעלת מראה מעוצב ומוקפד. מסדרת את המזווה וארון הספרים בסדר א"ב יורד.. לא מתמודדת טוב עם הפתעות ושינויים. כשערן, האדריכל עמו היא יוצאת כבר שנתיים מודיע לה שהוא לא רוצה להתחתן איתה , היא הופכת אובססיבית להוכיח לו שהוא טועה בגדול ושמה לה מטרה להחזיר אותו אליה כמה שיותר מהר.
אילן אטיאס (41) אקי אבני
בעל משתלה וגנן. תמים, חם, ישיר, לבבי. מרושל אך גברי. גרוש עם ילד בן 16 (נדב). מנסה להשתקם לאחר הפרידה מאשתו, ולצאת לשוק אחרי 18 שנות נישואים לאהובתו הראשונה. נתקל בקשיים להבין את מושגי החיזור והדייטים שהשתנו פלאים מאז שיצא לדייט בפעם האחרונה. הולך לקואוצ'רית שמעבירה אותו מהפך חיצוני ופנימי, וכמוכן מרחיב את אופקיו בתחום הסקס בעזרת סקסולוגית. בהדרגה אילן המופנם והביישן הפך להיות מכונת דייטים משומנת ואטרקטיבית, אך בדיוק כשהוא מתחיל להנות מחייו החדשים כפנוי, גרושתו חוזר לחייו ומנסה לטרוף את הקלפים.

אייל (28) יובל סמו
איש הייטק. החבר הכי טוב של מייק לא מצליח להשיג בחורות בגלל שהוא נמוך ולא אטרקטיבי. מרוויח מלא ואין לו על מה להוציא. על כל שלושה דייטים של מייק הוא יוצא לדייט אחד בקושי ובדרך כלל נזרק מהר מאוד. בחור מצחיק ומשעשע, הידיד הקלאסי. בעל אובססיה על השואה, וחוש הומור ייחודי.
ערן (32) ירון ברובינסקי
אדריכל מוכשר, נחמד ונאה. חי עם עידית שנתיים, אוזר אומץ ונוטש אותה. אמן חולמני ומעופף, שחבר לעידית על תקן המנהלת שמזיזה ודוחפת קדימה. בלי עידית ערן היה מסוגל לשכוח לגבות מלקוחות כסף, לשלוח מיילים, או להגיע לפגישות. הוא די קלמאזי ומעופף ולא ממש מסתדר לבד. הוא מאוד לבבי ונחמד וחייכן ואוהב להיות אחד כזה שכולם אוהבים ושאין לו בעיה עם איש. הוא שונא עימותים, אי נעימוית, מחלוקות או ויכוחים. הוא יעשה הכל אבל הכל כדי להמנע ממצב לא נעים כמו גביית כסף מלקוח, כעס על עובד שלא תפקד, או פרידה מעידית... לכן הוא עושה את זה מול אנשים. הוא מסוגל לשכוח את עצמו שעות באיזה פרויקט ושוכח לאכול. על התאמת בגדים בעצמו אין מה לדבר.
רוני (24) קרן ברגר
חברתו החדשה והמתוקה להפליא של ערן. עידית היא הבוסית שלה. צחקנית, חמודה וזורמת- כל מה שעידית לא. משוחררת, ספונטנית, צחקנית, לא צפויה וקצת לא אחראית. תזזיתית, רודפת ריגושים, קפיצית, חיה מהרגע הרגע, לגמרי לא מתוכננת. לא עושה מה שחייבים אלא רק מה שבא לה. לא אוהבת לתכנן מראש ולא אוהבת להתחייב. יחד עם זאת בעבודה היא רצינית ואחראית. יש לה צד קינקי ומשוחרר בסקס, ואיזו אווריריות קצת קיצונית שבהתחלה מושכת מאוד את ערן אך אחר כך מעצבנת אותו ומרחיקה אותו.
גדי (45) יואב הייט
מנהל תחנת הרדיו בה עובדות נגה ודפנה. לוקח על עצמו את תפקיד האיש הרע מול דפנה שרוצה לשמור על תדמית צחה, אבל כשצריך יודע להיות מנהל קשוח שנכנס מעל ראשה. לא מפחד לקדם את נגה על אפה וחמתה של דפנה. ציני, ענייני, סמכותי. נשוי ואב לילדים, מפוכח.



יוצרי הסדרה: מיכל קופר קרן, אריק שגב, גל פרידמן
תסריטאית ראשית: מיכל קופר קרן
עורך תסריט: אריק שגב
יועץ אמנותי: ערן פיין
מפיקים: אולפני הרצליה ושי נשר (רוני הפקות)
מפיקה: רווית דדון
במאי: עופר וייצמן

את המוסיקה המקורית לסדרה כותב ארקדי דוכין. כמו כן ארקדי דוכין יקליט גרסה חדשה לשיר הנושא של הסדרה "לראות אותה היום".

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.