Tuesday, October 31, 2006

השיר שלנו 3 - העונה החדשה !

העונה השלישית של הדרמה המוסיקאלית היומית המצליחה שסחפה את המדינה השיר שלנו 3 עולה בעונה חדשה החל מ 7.5.בעונה זו הצטרפו 18 דמויות קבועות וחדשות בעונה חדשה ומפתיעה.
העונה תיפתח בדיוק בנקודה שבה הסתיימה העונה הקודמת - חתונת נינט וזוהר על החוף והגילוי כי אריאל (אושרי כהן) חי וצופה בהם מיאכטה בלב ים.
בסיומו של הקליפ המרגש, יצעק הבמאי "קאט", ייחשף סט הצילומים, אושרי כהן (אריאל) יורד מהסירה והשחקנים חוגגים ביחד את סיום צילומי העונה השנייה של "השיר שלה" – הדרמה המוזיקלית היומית בכיכובם של נינט טייב ו... רני אביב.
רני ויונתן הם החברים הכי טובים, עוד מילדות, ולמחרת הם מתגייסים: יונתן (אושרי) מתגייס ללהקה הצבאית המתוקשרת של צה"ל (הרמטכ"ל החליט לבטל את כל הלהקות הקטנות ולהחזיר את להקת הנח"ל לימי הזוהר שלה) – ואילו רני אביב (רן דנקר) חולם להיות חייל קרבי ומתגייס לצנחנים. רני (רן) ונינט טייב "אינם" זוג "בחיים", לרני בכלל יש חברה חיילת (רונה לי שמעון), המתגוררת איתו ועם יונתן בלופט התל-אביבי המפואר שלהם.
נינט טייב תככב בחלק משמעותי של העונה השלישית ובעונה הרביעית כולה, לאחר השלמת הדיסק הראשון שלה. כוכבי העונות הראשונות של "השיר שלנו" יגיחו תכופות להופעות אורח כשהם מגלמים את עצמם.

הקאסט המלא :
טור' רני אביב-רן דנקר טור' יונתן ברק – אושרי כהן תמרה וייס – אניה בוקשטיין רב"ט שירי גולד – רונה-לי שמעון רב"ט חלי בנאי – ענת מגן-שאבו רב"ט שמש פרוסט – דנה עדיני רב"ט אלינור שילון – מלי לוי רב"ט ציון מימון – אלי אלטוניו רב"ט טל ששון – עידו מוסרי הראל נבון – רן בכורלילי גולד – ליאורה ריבלין סרן קרין קורן, מפקדת הלהקה – נינה קוטלר רב אלוף דן (דובה) קידרון – אושיק לוישוקי סטאר, במאי הלהקה – עמיקם לוי ("המורה גבאי" מ'עניין של זמן')שמוליק, המנהל המוזיקלי – יוסי מרשק אריה וייס (אביה של תמרה) – עמוס לביאניקי (עוזר אישי ללילי גולד) – אורי רביץ אודי שניר (מנכ"ל ערוץ 2 שגילם את עצמו ב'שיר שלה') – דליק ווליניץ מיקה (אמא של רני) – שולה חןרס"ר מטבח – ישראל אהרוני
יוצרי הסדרה: אורי גרוס, יואב צפיר, טמירה ירדני מפיקות: נאוה קולטון, עינת זילבר ליהוק: אסתר קלינג

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.