Tuesday, May 08, 2007

שניים - עונה חדשה


ב-21 במאי מתחילה עונה חדשה ונוצצת של "שניים". ימי השידור הקבועים של התכנית הם שני וחמישי, בשעה 23:00 בלילה.
סלבס מראיינים סלבס אחרים, בתכנית שבה מופיעים שני אורחים מפורסמים - האחד בתפקיד המרואיין והשני בתפקיד המראיין.
האורחים השונים אינם מהססים לחשוף את עצמם בתכנית, לדבר בגילוי לב ולשתף את הצופים בפחדים, באהבות, ובחלק מהסודות שלהם. כל סלב שמתפקד כמראיין, בוחר את המרואיין האישי שלו, והשניים נפגשים לחצי שעה של שיחה גלויה, מלב אל לב.

לוסי דובינצ'יק ואסי דיין
התכנית הראשונה בעונה החדשה של "שניים", מציגה שיחה מרתקת בין השחקנית הצעירה לוסי דובינצ'יק ("קלרה הקדושה", "מרחק נגיעה"), שעלתה לארץ בגיל שבע, ואסי דיין. שיחה על החברות יוצאת הדופן בין השניים, על הורות ועל החיים ועל המוות. אסי ולוסי נוגעים גם בנושאים לא פשוטים כגון שימוש בסמים, כדורים פסיכיאטריים, אישפוזיו של דיין במוסדות לבריאות הנפש והפרובוקציות הרבות שעשה לאורך השנים.
יום שני, 21.5, 23:00

סיוון רהב מאיר ושי גבסו
התכנית השנייה שתשודר השבוע במסגרת העונה החדשה של "שניים", מפגישה את הזמר הצעיר שי גבסו, שזכה לפרסומו הראשון בתכנית "כוכב נולד", והעיתונאית שחזרה בתשובה סיוון רהב מאיר. שיחה על העולם הדתי, על העולם החילוני, ועל הגשר בין שני העולמות - עבודה במדיה החילונית והשתייכות למגזר הדתי. גבסו מספר על קרבתו לדת, על הרב הפרטי, על הכיפה והציציות, ועל החלום שלו על משפחה ושבעה ילדים בהתיישבות הדתית שאליה הוא עבר. רהב מאיר מספרת על החזרה שלה בתשובה, על ההיכרות עם בעלה, על גידול הילדים ושמירת השבת.
יום חמישי, 24.5, 23:00

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.