Wednesday, March 21, 2007

עונה שלישית לנמלטים

נמלטים מהחוק אך לא מהצופים:
רשת FOX הזמינה עונה שלישית לנמלטים


המעריצים, והמעריצות, יכולים להישאר רגועים, גם בשנה הבאה הם יוכלו ליהנות מוונטוורת מילר. רשת FOX הזמינה עונה נוספת, שלישית במספר, מהסדרה המצליחה שגם בעונתה השנייה מככבת במקום הראשון במשבצת אצל הקהל האטרקטיבי למפרסמים של בני 18-34 ובני 18-49 עם ממוצע צפייה יציב ונאה העומד על 9.1 מיליון צופים בשבוע.

המגעים בין הרשת להפקה היו כה סודיים עד שוונטוורת מילר עצמו לא ידע על החידוש עד לאחרונה ממש. קריסטין מחדשות E! סיפרה כי באחד מהאירועים האחרונים בהם היתה פנה אליה מילר ואמר "שמעתי שיש לך מידע אם אנחנו ממשיכים או לא לעונה נוספת וחשבתי שאת חייבת לחלוק זאת איתי כי אני פשוט חייב לשלם שכר דירה!".

למרות ההודעה על חידוש הסדרה, מילר ואחיו בסדרה דומיניק פארסל לא בהכרח יכולים להישאר רגועים בכל הנוגע לתשלום שכר הדירה. פול שיורינג, יוצר הסדרה, אומר (זהירות ספוילר!) שייתכן שאחד משני האחים לא ישרוד מעבר לשני הפרקים הראשונים בעונה השלישית.

בעוד העונה השנייה פיזרה את הנמלטים ברחבי ארה"ב, בעונה השלישית הדמויות ישובו להיות מעורבות אחת בחיי השניה. שיורינג מבטיח שהעונה הזו תהיה גלובלית יותר ותתפרש ברחבי העולם. ארבע דמויות חדשות יצטרפו לסדרה, שני גברים ושתי נשים, אף אחת מהן איננה דמות אמריקאית. ובעוד בשתי העונות הראשונות מייקל סקופילד היה זה שנחלץ לעזרת אחיו, בעונה השלישית ייתכן והתפקידים ביניהם יתהפכו. צילומי העונה השלישית ימשיכו להתקיים בדאלאס ובמקביל יצטרפו לוקיישנים חדשים בפלורידה ולואיזיאנה.

"זהו בבסיסו פרק חדש לחלוטין" אומר שיורינג, "אנחנו נחזור לבסיס שאפיין את הסדרה".



הפרקים החדשים בעונה השנייה של "נמלטים"
משודרים בימי רביעי, ערוץ yes stars 2 בשעה 22:20 .

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.