Monday, February 12, 2007

וואי בעשר - חדשות הבידור של ישראל

תאריך שידור: מידי ערב ימים א-ה.
שעת שידור: 21:00
תוכנית חדשות בידור המשודרת מידי ערב בהנחייתם של אביעד קיסוס והילה נחשון.
התוכנית מביאה את הסיפורים החמים, הרגעים הנוצצים, מאחורי הקלעים ואת כל מה שזז בעולם הבידור בארץ ובעולם. Y בעשר-חדשות הבידור של ישראל מפתיעה ומעדכנת בכל הנעשה.

תוכניות מיוחדות:

·Y בעשר - חדשות הבידור של ישראל
תאריך שידור: 28.2.07
שעת שידור: 21:00
תוכנית מיוחדת על ליווי צוות סרט "הבופור" בנסיעתו לפסטיבל ברלין שם הוזמן להתמודד על קטגוריית "הסרט הטוב". הצוות התלווה לקאסט השחקנים - אושרי כהן, איתי תורג'מן ועוד, ולבמאי יוסף סידר ולשאר הצוות במסע לפסטיבל הנחשק וליווה אותו ברגעים הרשמיים והבלתי רשמיים בפסטיבל חשוב זה. כל התוכנית תוקדש לליווי צוות "הבופור" בפסטיבל ברלין.


·Y בעשר - חדשות הבידור של ישראל
תאריך שידור: 8.3.07
שעת שידור: 21:00
והפעם בתוכנית ראיון מיוחד עם ג'ים קארי לרגל סרטו "THE NUMBER 23" . מותחן פסיכולוגי חדש בכיכובו של השחקן ג'ים קארי. בישראל יקרא הסרט "מספר 23"

הספר מגולל את סיפורו של החוקר המהורהר פינגרלינג (המגולם אף הוא ע"י קארי), בעל אובססיה לכוחו המיוחד של המספר 23. במהלך קריאת הספר וולטר שם לב שהסיפור כולו רצוף רגעים ואירועים מההיסטוריה הפרטית שלו עצמו.

· Y בעשר - חדשות הבידור של ישראל
תאריך שידור: 22.3.07
שעת שידור: 21:00
הפעם הצטרפה Y בעשר לליהי אלון, מורן גרוס ומיטל גל לסוף שבוע בסופיה, בולגריה, שם הצטלמה פרסומת חדשה לצבעי שיער אותה הם מייצגות.
הפרסומת הצטלמה באולם נשפים ובאווירת תחרות ריקודים סלוניים, Y בעשר ליוו את הבנות במהלך החזרות, צביעת השיער בצילומי הפרסומת.
בנוסף לצילומי הפרסומת, בילו עם הבנות בזמנן החופשי- בחדר שלהן במלון, במסעדה, בבילוי בקאזינו, בשופינג בשווקים וברחובות סופיה.

1 comment:

חדשות הבידור said...

שלום. הגעתי לפוסט ממש במקרה. חדשות הבידור משנת 2007... עכשיו זה ניראה לי כל כך מזמן.. צבא.. לימודים.. ממש החזרתם אותי לכמה שנים טובות אחורה :) נוסטלגיות על סרט "הבופור" שרק יצא, בדיוק הייתי אז אצל המשפחה בברלין!

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.