Monday, February 19, 2007

אתר האינטרנט החדש של רשת

www.reshet.tv

" VIDEOMACHINE" - אתר האינטרנט החדש של רשת
רשת החלה במכירה של חבילות פרסום הכוללות את האתר החדש.

רשת משיקה הבוקר את אתר האינטרנט החדש של החברה. במרכזו של האתר מערכת חדשנית לצפייה של קטעי וידיאו הנקראת "VIDEOMACHINE". המערכת מבוססת על תפיסת וידאו פורצת דרך בכל הקשור לשימושי הגולשים בתכניה של רשת ובתכני וידיאו בפלטפורמת האינטרנט בכלל. האתר מהווה המשך ישיר לשידורי רשת בימים ראשון שני ושלישי והוא משלים ומעשיר את תכניות התחנה , תוכניות חברת החדשות וכן נושאים מגוונים אחרים.בלב האתר מושק ארכיון תוכניות של תכנים נבחרים של "רשת" לאורך השנים. בעזרת ממשק חדשני לצפייה בוידיאו ,בשיטת Drag &Drop - המשתמש יוכל לבנות לעצמו רצף צפייה (play list ) על פי תחומי העניין והעדפותיו האישיות. בנוסף לאזורי וידיאו בעלי יכולות טכנולוגיות מתקדמות, מציע האתר תת אתרים למותגים המובילים של החברה בהם: "רוקדים עם כוכבים", "מרחק נגיעה" , "הישראלים" , "השורה התחתונה" , "יאיר לפיד" ואחרים.

אתר האינטרנט של החברה יכלול שטחי פרסום מיוחדים ללקוחות החברה. כבר בימים אלו החלה מחלקת השיווק והמכירות של החברה לשווק חבילות פרסום שיעלו לאתר תוך מספר שבועות. אפשרויות הפרסום הויזואליות באתר של רשת יהיו שונות ומתקדמות ממה שמקובל באתרים עד היום , הודות למערכת הוידיאו המשוכללת ולטכנולוגיות החדשניות עליהן מבוסס. כלי הפרסום יכללו אמצעים לפרסום מקושר תוכן, על בסיס מערכת זיהוי תוכן מתקדמת.

יוחנן צנגן מנכ"ל "רשת" התייחס לאתר החדש ואמר כי :"בהמשך לפעילות המובילה של רשת בכל הפלטפורמות , אני שמח להשיק היום את אתר האינטרנט החדש של החברה. רשת מציעה לגולשים באתר החדש חווית גלישה ייחודית ומבודלת. היכולות והנכסים של רשת בתחום תכני הוידיאו והטלוויזיה בשילוב עם הטכנולוגיה הסופר מתקדמת של האתר החדש יוצרים מגוון אין סופי של הזדמנויות בתחום

זה. אני מעז לקבוע כי ההנאה והערך המוסף לה יזכה הגולש באתר החדש שלנו,הם פורצי דרך לא רק בעולם האינטרנט הישראלי. "

אתר רשת החדש אופיין ופותח על ידי אנשי רשת בשיתוף אנשי מקצוע מהמובילים והיצירתיים בענף. האתר פותח בטכנולוגיית .net2 וממשק המשתמש נכתב ב-XHTML על פי סטנדרטים הנקבעים על ידי ארגון ה-W3C. על מנת למקסם את חווית הגלישה, הוחלט ברשת לתכנן את האתר כך שיהיה מותאם לרזולוציית מסך של 1024x768 ומעלה.

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.