Thursday, February 15, 2007

סוף שבוע פורים פרוע

סוף שבוע פורים פרוע ב
-yes2:

לרגל חג אוזני ההמן יס 2 מציג משולש מטורף של קומדיות שיגרמו לצופים לבכות מצחוק כל הדרך אל השירותים.
החל מיום שישי ה02/03 ועד סוף הלילה של יום ראשון ה04/03 ישודרו ברצף 25 קומדיות פרועות, מטורפות והזויות, כאשר בכל אחד מהימים ב22:00 תשודר בכורה קורעת (במהלך האירוע ישודרו עוד 4 בכורות), כשהסרט המרכזי של האירוע הוא "האחים גרים למבוגרים בלבד", אשר ישודר במוצאי שבת. הכינו את הממחטות!!!

סקס והמסעדה הגדולה בכורה בלעדית
ערוץ: yes2
מועד שידור: יום שישי ה-02/03 בשעה 22:00
שחקנים: ריאן ריינולדס ("יחצ"ן המסיבות","רק ידידים","בלייד"), אנה פאריס ("רק ידידים", "מת לצעוק 4"), ג'סטין לונג ("אד","ג'יפרס קריפרס").
במאי: רוב מק'קיטריק ארה"ב 2005
תקציר: קומדיה פרועה שעוקבת במהלך יממה אחר חייהם של חבורת צעירים העובדים בסניף של מסעדת מזון מהיר. קצב העבודה במקום מטורף והלקוחות מתנשאים ומתקמצנים בטיפים, אבל המלצרים והטבחים לא מפסיקים לחייך. למה? הכל בזכות רדימוס (לואיס גוזמן, "אוז"), השף טוב הלב, שעלה על דרך לבדר את העובדים המבואסים: משחק שבמסגרתו הם נדרשים למצוא דרכים מתוחכמות לחשוף את איבר מינם. בנוסף הם מוצאים לעצמם דרכים מקוריות וולגריות להעברת הזמן כמו הכנסת "נוזלי גוף" לצלחות של לקוחות בעייתיים ועוד.
לא מומלץ לאכול בעת הצפייה בסרט!!!

רובין הוד: גברים בגעטקס
Robin Hood: Men In Tights
ערוץ: yes2
מועד שידור: יום שבת ה-03/03
שחקנים: מל ברוקס, קרי אלווס ("הנסיכה הקסומה", "המסור"), אייזיק הייז (השף ב"סאות' פארק")
במאי: מל ברוקס ארה"ב 1993
תקציר: פרודיה מטורפת מבית היוצר של מלך הפרודיות מל ברוקס. סיפורו המפורסם של רובין הוד זוכה ל"טיפולו" של מל ברוקס והופך מאגדת עם הירואית ודביקה - להילולה של בדיחות ופרשנות מקורית לאחוות הגנבים (פייגעלך?), תוך התייחסות מיוחדת לסרט "רובין הוד: נסיך הגנבים".
טריוויה: קרי אלווס, למרבית האירוניה, הוא היחיד מבין כל השחקנים ששיחקו את רובין הוד בסרטים, שגם היה אנגלי.

כייבל גאי
The Cable Guy

ערוץ: yes2
מועד שידור: יום שבת ה-03/03
שחקנים: ג'ים קארי, מתיו ברודריק ( "המפיקים", "נשות סטפורד") לזלי מאן ("בתול בן 40", "ביג דדי"), ג'ק בלאק ("קינג קונג", "רוק בבית הספר").
במאי: בן סטילר ארה"ב 1996
תקציר: קומדיה שחורה שתזכיר לצופים למה הם התחברו ללווין.
סטיבן (מתיו ברודריק) הוא צעיר שנזרק מדירתו ע"י חברתו לשעבר ונאלץ למצוא דירה חדשה. כשהוא מחליט להתחבר לכבלים הוא עושה את טעות חייו ומתוך נימוס מתעניין בחייו של צ'יפ (ג'ים קארי), הטכנאי הביזארי שהגיע לחברו. צ'יפ לוקח ברצינות את ההתעניינות וכשסטיבן לא רוצה להמשיך בחברות הוא יוצא למסע נקמה פסיכוטי.

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.