Tuesday, February 06, 2007

מייקל לואיס והדר לוי ינחו תוכנית טלוויזיה

במסגרת פעילות Yes cool party
מייקל לואיס והדר לוי ינחו תוכנית טלוויזיה
22 לפברואר עד ה- 22 למרץ, בשעה 19:45, ערוץ yes ישראלי

בימים אלו חברת yes מקיימת פעילות עבור קהל הילדים ובני הנוער - "yes cool party".
הפעילות נערכת לרגל עליית העונה השלישית של "ראש גדול" והעונה הרביעית של "השיר שלנו", ובסופה יוכלו הילדים להגשים חלום ולזכות בפרס הגדול: כוכבי "ראש גדול" וכוכבי "השיר שלנו" יגיעו למסיבת סוף השנה שלהם.

הפעילות מזמינה את הילדים ובני הנוער להכין קליפ שבו הם שרים ומופיעים לבד או עם חברים, ולעלות אותו לאתר האינטרנט של התחרות http://www.yes.co.il/ . הגולשים באתר מדרגים את עשרת הקליפים המובילים ומתוכם שופטי התחרות יבחרו ארבעה קליפים אשר ישודרו על המסך החל מה- 18/2. הקליפים ישודרו במשך ארבעה שבועות, בימים א' - ד', בערוץ yes ובערוץ הילדים רק לילדי yes.

בכל שבוע, ביום חמישי, בתוכנית הטלוויזיה בהנחיית מייקל לואיס (לירון מ"ראש גדול") והדר לוי (מנחת ערוץ הילדים), יתמודדו ביניהם ארבעת הזוכים היומיים (4 קבוצות ילדים) של אותו שבוע על המקום בתוכנית הגמר. בתוכנית הגמר יתמודדו הקבוצות על הפרס הנחשק:
מסיבת סוף שנה מדהימה בהשתתפות כוכבי "ראש גדול" ו"השיר שלנו" אצלם בבית הספר.
במסגרת תוכנית הטלוויזיה ישתתפו הקבוצות במשחק משימות דמוי מונופול. לדוגמא: משימת "ראש גדול" תהיה משימת טריוויה, משימת "השיר שלנו" תהיה משימה מוסיקלית ו- "BE מייקל" תהיה משימה ספורטיבית ועוד. כל משימה מזכה את הקבוצות בנקודות. המנצח הוא מי שצבר הכי הרבה נקודות!
ערוץ yes ישראלי, 22/2-22/3, בשעה 19:45
שידור חוזר: יום שישי בשעה 13:25, יום שבת ב- 9:30

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.