Wednesday, December 20, 2006

פעם בחיים

פעם בחיים - סדרת דוקו-דרמה מגיעה לפרק סיום מרגש

פרק הסיום ישודר בערוץ yes ישראלי,
יום רביעי, ה- 20/12/06, 21:30; ש.נ 23:30

סדרת דוקו-דרמה מרגשת עם נגיעות הומור ודרמה, שמפגישה, אמנים ישראלים מוכרים עם משפחות אותנטיות בחלקים השונים של החברה הישראלית, ועוקבת אחר מפגש הקצוות המרתק בתקופה בה הם חיו כחלק בלתי נפרד מהמשפחה.
המפגשים המרתקים עם החלקים הפחות מוכרים ומסוקרים של החברה הישראלית מציגים את הקונפליקטים המרכזיים של החברה הישראלית באופן אישי, בלתי אמצעי ויוצא דופן. נקודת המוצא המנוגדת של שני הצדדים מייצרת אצל המשתתפים, כמו גם אצל הצופים, תמונה סטריאוטיפית קלאסית של עימות תרבותי או פוליטי או אישי המתקיים בחברה הישראלית או בן אדם לעצמו. אך זוהי רק נקודת הפתיחה.
במשך כשבועיים שהו האמנים בבית המשפחה המאמצת 24 שעות ביממה, התגוררו וישנו בבית המשפחה, ללא קשר עם העולם הטבעי שלהם, כשהם נטמעים במשפחה, חיים את אורח חייה ומביאים לתוכה את מה ומי שהם. עונה זו היא עונתה השניה והמורחבת יותר של "החיים על פי Y‏".

חמישה צמדים אורחים במרכז פעם בחיים 2 :
אסי וליאור דיין שהו בישוב אמירים מקום בו ניסו להתחבר מחדש אל האני הפנימי שלהם שמתחבא מאחורי שנים של הכחשה ובריחה מהתמודדות. הכחשה מול הסתכלות פנימית
.
· יעל גולדמן התארחה בבית משפחת יעקב אלפרון. מגישת טלויזיה ודוגמנית בין לאומית נחשפה לאורח החיים המיוחד והדילמות המוסריות של המשפחה הסודית ביותר בישראל. דרך הישר מול החיים מחוץ לחוק
.
יעל בר זוהר וקארין מגריזו - הרחק מגבולות הארץ חיו יעל וקארין במשך שבועיים עם משפחה משבט ה"האמר" באתיופיה, שבט החי הרחק מכל סממן מערבי. מנעמי הקידמה מול קשיי השרדות.

· קובי אריאלי, עיתונאי חרדי וקובי אוז, זמר ויוצר ישראלי בעלי דעות מוצקות התארחו בביתה של משפחה ערבית על קו התפר, במקום בו אזרחים ערבים חיים מנותקים ומשוללי זכויות אלמנטריות, ועימתו את הדעות הפוליטיות והלאומיות שלהם מול החיים בשוליים העניים והמקופחים של החברה הישראלית.

· מושיק עפיה ושלומי סרנגה, התארחו במשפחתו של פרופסור גרשוני, מנהל המכון לחקר המוצק בפקולטה לפיזיקה של הטכניון. יחד עם אישתו, בוגרת הטכניון, שתי בנותיו, סטודנטיות מצטיינות, והבת הקטנה המסיימת את בחינות הבגרות, נסתה המשפחה להחדיר בשניים את התשוקה לידע ולאינטלקט צרוף. עפיה וסרנגה מצידם, ניסו להראות שלמרות שלא סיימו תיכון, באוניברסיטה של החיים הם בוגרים מצטיינים. ההשכלה הגבוהה מול האוניברסיטה של החיים.

1 comment:

Anonymous said...

היי.. אני ממש מחפשת את השיר שמתלווה לתשדיר של הסדרה.. אשמח אם מישהו יענה..

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.