Thursday, November 02, 2006

משפחה חורגת




8 משפחות ישראליות פותחות את ביתן ואת חייהם לעין המצלמה , 24 שעות ביממה, כשלכולן מטרה אחת משותפת , לצאת מהמינוס. זהו תאור פשטני של סדרת הדוקו – ריאליטי החדשה של "רשת" שנולדה במחלקת הפיתוח של הזכיינית, בהשראת התקנות החדשות בעניין משיכת היתר שחלות על אזרחי ישראל החל מיולי האחרון.
נקודת המוצא של יוצרי התוכנית היא כי , המסגרת התקציבית החדשה בהיאלצו לעמוד משפחות ישראליות תביא לשינויים דרמטיים ביחסים החברתיים בתוך המשפחה, בסדרי העדיפויות, בחלוקת התפקידים המסורתית ובניהול חיי היום יום של בתים ומשפחות רבות בישראל.
הסדרה תחשוף לעין המצלמה תהליך בלתי מתפשר שיעברו המשפחות באמצעות יועצים ומומחים , תהליך משנה חיים שהיציאה מהמינוס הוא רק המנוע להיתכנותו. המשפחות שנבחרו לסדרה מייצגות תמהיל משקף של החברה בישראל , כולן משפחות מתפקדות עם שאיפות ומאוויים לחיים טובים, כולן מתמודדות עם מצב חדש שלא הכירו וכולן צריכות עזרה ומורה נבוכים במצב החדש שנכפה עליהם.
לצורך התמודדות זו מוביל את השינוי בתוכנית פאנל מומחים בראשותו של אלון גל, מאמן אישי ומנכ"ל חברת קואצ'ינג , על גל מוטלת המשימה של מעקב יומי והתערבות חסרת פשרות בשגרת החיים המוכרת , התערבות שכל מטרתה להשיג שינוי אמיתי לפעמים עמוק ומתסכל, בכל מחיר, שיביא לבסוף להתנהגות כלכלית אחרת המתחייבת מן המציאות החדשה. לצידו של אלון גל בצוות המומחים , היועץ העסקי בועז אלוני שהתמחותו בכלכלת המשפחה , והיועצת הכלכלית נורית הירש.
"משפחה חורגת" הינו פרויקט דוקו- ריאליטי מיוחד במינו , מעבר למציאות המרתקת וההתמודדויות החדשות שהוא משרטט,

יוכלו הצופים "לקחת משהו הביתה"- עצה טובהאו אפילו הזדמנות חד פעמית למראה אמיתית לחייהם שלהם.


חברת הפקה: מעגלות הפקות בע"מ

עורכת:ציפי רוזנבלום

במאי ראשי: איתן שמואלוף

No comments:

טלוויזיה בישראל

לפניכם תוכניות, סדרות, וכל מה שבא לכם לראות בטלוויזיה.תהנו.אם יש הצעות או בקשות פנו אלי באי מייל.